Diego de Almagro: Malsamoj inter versioj

[nekontrolita versio][kontrolita revizio]
Enhavo forigita Enhavo aldonita
Neniu resumo de redakto
Linio 19:
Li partoprenis unuafoje en konkeraĵo la 30an de novembro de [[1515]], kiam li eliris de Darién kun regado de 260 homoj, por fondi la urbon de [[Akla]], situa en tiu samnoma loko, sed li devis rezigni ĉar li malsaniĝis kaj devis reveni al Darién, dum li estis anstataŭita de [[Gaspar de Espinosa]].
 
Almagro laboris iam kun [[Vasco Núñez de Balboa]], tiutempe respondeca pri Akla, kiu per la materialoj de la ekspedicio de Espinosa volis konstruíkonstrui ŝipon, malmunti kaj rekonstrui ĝin en la tiam nomata ''Mar del Sur'' (Suda Maro, poste [[Pacifiko]]). Tamen ne estas certaj informoj ke li partoprenis en la ekspedicio de Balboa kaj pli probable li revenis al Darién.
 
<!--Espinosa decidió realizar una nueva expedición, partiendo en diciembre con 200 hombres, entre los que estaba un ya recuperado Almagro, y Francisco Pizarro, quien por primera vez tenía el título de capitán. En esta expedición, que duró 14 meses, se encontró con el padre [[Hernando de Luque]] a quién ya conocía anteriormente. Aunque la famosa sociedad entre los tres no estaba aún realizada, ya se demostraban confianza y amistad. Tomó parte en las incursiones, fundaciones y conquistas desarrolladas en el golfo de Panamá, participando nuevamente en una de las expediciones de Espinosa, que se transportaba en dos barcos de Balboa. De Almagro en esta expedición sólo se sabe que sirvió como testigo en listas, que en cada acontecimiento relacionado con indígenas, hacía levantar Espinosa. Permaneció en la recién fundada ciudad Santa María la Antigua del Darién, ayudando a poblarla. Durante cuatro años no participó de nuevas expediciones, ocupando su tiempo en la administración de sus bienes y los de Pizarro.