Siberia kato: Malsamoj inter versioj

[kontrolita revizio][kontrolita revizio]
Enhavo forigita Enhavo aldonita
Kreis novan paĝon kun "'''Siberia kato''' estas raso de kato indiĝena de la orienta parto de Rusio, specife de la malvarma regiono de Siberio kaj probable rezulto de la kruciĝo inter..."
 
Neniu resumo de redakto
Linio 2:
{{redaktata}}
== Ĝeneralaj trajtoj ==
Al nacerDenaske, ykaj hastaĝis lostri tres mesesmonatoj de edadaĝo, ella gatosiberia siberianokato tienehavas pelomallongan cortohararon, perosed luegoposte desarrollaĝi undisvolvigas abundanteabundan pelajelongan largohararon de característicatipa [[tigretigro|atigradatigreca]] ykolorato coloresinter quebruna vankaj desdegriza, elkun marrónstriecaj albildoj gris,pli conmalhelaj dibujoskaj linealeskaj másblankaj oscuros y zonas blancaszonoj en [[Barbilla|mentónmentono]] ykaj [[pechobrusto]], dondekie ella pelohararo crecekreskiĝas máspli largo aúnlonga, dandokio elhavigas aspectola aspekton de collarkoliero. EsteTiu [[fenotipo]] esestas comúnofta en [[inviernovintro]], dondekiam ella fríomalvarmo ykaj la humedadhumideco de la [[nieveneĝo]] sonestas extremasekstremaj ykaj la [[secreción]]sebeca [[Glándula sebáceaSekreciado|sebáceasekrecio]] quekiu rodeaĉirkaŭas alla [[folículoharara piloso|folículo]]foliklo delhelpas peloreteni ayudatemperaturon ataŭgan mantenerpor unapovi temperatura adecuada para poder sobrevivirsurvivi. En [[veranosomero]], enmale cambio, mudala ykato semudas quedakaj comorestas unkiel gatokato de pelomallonga cortohararo.
 
DestacanElstaras lasla líneasrondecaj redondeadasformoj en la cabezakapo, lasoreloj orejas,kaj y los ojosokuloj. LasLa patasgamboj sonestas anchaslarĝaj ykaj lasla traserasmalantaŭaj sonestas máspli largaslongaj queol lasla delanterasantaŭaj. La colavosto esestas máspli anchalarĝa en la basebazo queol en la punta ypinto tienekaj elhavas pelolongan largokaj ytre muydensan densohararon.
 
EsteTiu tipo de [[felinofelisedoj]] esestas de complexiónfortika robustakonstruo, pesapezas entreinter 4 ykaj 9 kiloskg, ykaj poseeposedas unaviglecon agilidadkaj yrapidon velocidad dignastaŭgan de un grangranda cazadorĉasisto.
 
Su carácter es muy amigable y juguetón, y es uno de los pocos gatos a los que gusta jugar con agua. Destaca, también, por su gran inteligencia. Puede crear una estrategia espacial con su entorno para conseguir algo, o bien lograrlo sobre la base de su intenso ronroneo y caricias que dirige a su cuidador, al cual es extremadamente fiel. A diferencia de los machos, las hembras de gato siberiano pueden presentar actitudes escapistas especialmente en épocas de celo. Otra característica especial de este gato, se da al momento de tener crías, lo más común es que un macho se aparee con una sola hembra, y permanecer juntos; y al momento de nacer las crías, lo más probable es que el macho permanezca junto a la hembra para cuidar de las crías; esto casi siempre se da en gatos domésticos.