Sky News: Malsamoj inter versioj

200 bitokojn aldonis ,  antaŭ 1 jaro
Rescuing 1 sources and tagging 1 as dead.) #IABot (v2.0.8
[kontrolita revizio][kontrolita revizio]
Neniu resumo de redakto
(Rescuing 1 sources and tagging 1 as dead.) #IABot (v2.0.8)
 
== Historio ==
Sky News estiĝis la 5-an de februaro 1989 kiel parto de la kvar-kanala-satelitopakaĵo de [[Sky Television]], unu el la firmaoj apartenantaj al la komunikilkoncerno de [[Rupert Murdoch]].<ref>[http://www.rfcb.ch/hinnen/international016.html#1989 ''Internationale Rundfunk- und Fernsehchronik''] {{Webarchiv|url=https://web.archive.org/web/20090627120429/http://www.rfcb.ch/hinnen/international016.html#1989 |date=2009-06-27 }}, vidita la 5-an de februaro 2009</ref> La elsendstacio troviĝas en la ĉefa sidejo de BSkyB en okcidenta [[Londono]] ĉe [[Isleworth]], [[Middlesex]].
 
Sky News havis komence nur tre limigitajn rimedojn, sed gajnis rapide reputacion pro ĵurnalista integro. Kvankam la kanalo laboris plej ofte kun malgajno, ĝi tamen alportis longe alstrebitan prestiĝon al ''Sky Television'' kaj ties posteulo ''British Sky Broadcasting'' pro sia premiita ĵurnalismo.
* [http://news.sky.com/skynews/home Sky News - TTT-ejo]
* [http://www.skynews.com.au Sky News Australia - TTT-ejo]
* [http://www.skynews.co.nz/ Sky News New Zealand - TTT-ejo]{{404|date=August 2021 |bot=InternetArchiveBot |fix-attempted=yes }}
 
[[Kategorio:Televidkanaloj en Britio]]
79 441

redaktoj