Alcántara: Malsamoj inter versioj

[nekontrolita versio][kontrolita revizio]
Enhavo forigita Enhavo aldonita
Neniu resumo de redakto
Linio 42:
 
== Festoj ==
<!--En la poblaciónvilaĝo seokazas celebraĉiujare todos los años ella ''FestivalFestivalo de Klasika Teatro Clásico de Alcántara'' unkultura eventoavento culturalkiu quekomencis se inició en el veranosomere de [[1984]] ykaj aprovechakiu lasprofitas noches dela veranosomerajn paranoktojn efectuarpor susprezenti representacionesludadojn.
 
Alcántara ĝuas de ''mezepoka merkato'', dum kiu prezentiĝas nutraj produktoj (pano, fromaĝo, vino, kolbasoj) kaj hejmaj (sapo, parfumoj, kosmetikaĵoj) prilaboritaj manfarite; la partoprenantoj vestiĝas mezepoke.
Alcántara cuenta con un ''mercado medieval'', evento durante el cual se presentan al público diversos artículos alimenticios (panes, quesos, vinos, embutidos) y de uso doméstico (jabones, perfumes, cosméticos) elaborados de manera artesanal; sus participantes van vestidos al modo medieval.
 
----
'''Virgen de los Hitos'''
Patrona de Alcántara.Cuenta la leyenda, que la virgen se apareció a unos pastores en una encina qué está al lado de la hermita y se conserva todavía con un hueco en el medio que es donde sucedió.
Se celebra la romería el primer fin de semana de marzo si no cae semana santa en ese dia.
Aunque la fiesta de verdad es el 25 de marzo.-->
 
[[Kategorio:Ekstremaduro]]